Wednesday, November 3, 2010

I LiKe iT!

last evening before went home, my boss is calling me..tggu pny tggu, then br dpt jmp dia..dgr dia ckp bla..bla..then rs lega...yeay...sbb hr ni sy xde kije..just wait for the post mortem meeting ptg ni..jd utk mngisi ms lapang, i open youtube..then automatically tgn laju je taip sesuatu..apakah ia? ...*drum roll*..America's Next Top Model..yup..it was one of my favourite program tv..serius sgt minat..sggup tu thn mata sbb nk tgk ANTM..apa yg best?its subjective..to me personally, i like seeing they took the challenge for the photo shoot..because every task is different and each one of that task has it own challenge..xtau la kn, tp mmg semulajadi minat dgn photo shoot ni n sgt suke tgk hasilnya selepas itu..hmm..then start thinking, why am i not taking photographic skills ms kt uia dulu?why on earth i am taking that cooking class..?hmm (nada menyesal).. alang2 we did takl about my favourite tv programme ni kn, let me share some of my 'penghibur duka'..

like i said before..sy menyukainya..
really a fan of this one..i watch this since i was in standard 5..so advance..hee

rory!!! sgt layan cerita ni..
oh yes..i like this too..
x lupe utk mengikuti siri ini juge..love susan n gabby :)

those up there were SOME of fav. TV prog that i sooo layan..xcmpur movies lg.so whenever i have time, i'll post the list of my favorite movies pulak :)

No comments:

Post a Comment